Kalendarski smo ušli u novu godinu, a isto tako i u novu sezonu za trkače. Kolege sa sajta crash.net napravili su spisak stvari koje ćemo gledati u Formuli 1 tokom sezone 2015.
Hamilton protiv Rosberga, druga epizoda
Svedoci smo odlične borbe za šampionsku titulu koja se tokom cele sezone 2014 vodila između Lewisa Hamiltona i Nico Rosberga. Nico je napravio pravi gest, čestitavši Hamiltonu još u garaži, pre proglašenja pobednika.
Mercedesovi vozači su srećni i zadovoljni ispozirali prisutnim fotografima, ali i ujedno otvorili novo poglavlje knjige. Rosberg je pokazao da ima srca da se suprotstavi Hamiltonu. Nadamo se da će i u narednoj sezoni „pokazati zube“.
Koreja (ili ne)
Saga oko organizacije trke u Koreji se nastavlja. I dok Bernie Ecclestone tvrdi da će trke biti, organizatori priznaju da ih je informacija o trci iznenadila i da oni ne mogu obezbediti sredstva za trku.
Kada uzmemo u obzir da se trka u Koreji nalazi u kalendaru u prvom delu sezone, a da je prethodna trka tamo organizovana u oktorbu i da je Koreja u kalendaru odmah iza Barselone, što bi zahtevalo ogromne troškove transporta opreme, sve je očiglednije da te trke neće ni biti.
Red Bull
Ekipa Red Bulla je u 2014. godini pokazala da je jedina u mogućnosti da parira Mercedesu, što su i potvrdile tri pobede Ricciarda, novajlije u prethodnoj F1 sezoni. Iako smo u testiranju videli horor i da Red Bull nije ni blizu Mercedesa, iz Red Bulla tvrde da je šasija odlična i da će im bolje pogonske jedinice stići na kraju zimskog perioda.
Ricciardo u novu sezonu ulazi sa novim timskim kolegom, Daniil Kvyatom, koji po istom receptu dolazi iz Toro Rosso ekipe. Daniel Ricciardo je prošle sezone vozi bez opterećenja jer je bio novajlija od koga se nije puno očekivalo. Sada je u njegovoj poziciji Kvyat. Ko će se bolje pokazati, videćemo.
Vettel protiv Alonsa
Kada govorimo o Vettelu, osim Kimi Raikkonena, on će biti „meta“ i Fernandu Alonsu. Španac nikada nije donosio dobre odluke o izboru tima. Da je bolje planirao u karijeri, verovatno bi sada u vitrinama imao više od dve šampionske titule.
Pošto je konačno odustao od Ferraria, Alonso je prešao u McLaren koji u 2015. godinu ulazi sa Hondinim motorima, koji ove godine ponovo ulaze u F1 karavan. To će verovatno značiti da će Alonso izgubiti još jednu sezonu u razvoju agregata. Za razliku od njega, deluje da je Sebastian Vettel napravio pravi korak kada je odlučio da zauzme njegovo mesto, jer Ferrari deluje kao da je mnogo napredovao i da će četvorostruki šampion Sveta to i iskoristiti.
Lotus
Prethodna sezona bila je noćna mora za Lotus. Renoovi motori u kombinaciji sa Lotusovim lošim bolidima nisu davali nikakve rezultate. Sada kada se čuveni dupli nos mora povući iz upotrebe, Lotus će morati da se posveti novim aerodinamičnim rešenjima, a u kombinaciji sa Mercedesovim pogonskim jedinicama to bi mogao biti pravi pogodak.
Grosjean je imao šanse da postane odličan vozač, ali ga je 2014. godina u tome sprečila. Sada kada je Lotus, za razliku od ostalih timova, veoma stabilan, verujemo da će se vratiti na staze stare slave i da će uspeti da se bori za sam vrh.
Povratak u Mexico
Dok je povratak Koreje gotovo nemoguć, trka u Meksiku se posle 1992. godine ponovo vraća u kalendar i to na stazi Autodromo Hermanos Rodriguez. Slično Austriji koja se u velikom stilu vratila u kalendar 2014. godine, i u Meksiko se Formula vraća na istu stazu na kojoj je vožena i poslednja trka koju je dobio Nigel Mansell.
Interesovanje za Formulom 1 je u stalnom porastu. Uprkos tome što je Esteban Gutierrez izgubio svoje mesto u Sauberu, on i njegovi meksički sponzori se sada mogu naći u Ferrariu, a Sergio Perez je obezbedio svoje mesto u Force India bolidu. Jak lokalni interes, trebao bi da znači uspešan povratak F1 karavana u Meksiko.
Međutim, veliki broj Meksikanaca prisustvovao je trci u Austinu, tako da ostaje da sudbina Velike nagrade SAD-a leži u rukama meksičke publike.