Dok Dakar Rally 2015 još uvek traje, prisetićemo se kako je sve izgledalo od njegovog osnivanja 1978.
Takmičari su se okupili na Trocadéro Gardens pored Ajfelove kule u Parizu, uoči osnivanja Paris-Dakar Rallya, koji je 2009 preimenovan u Dakar Rally. Trka je počela decembra 1978, godinu dana nakon što se Thierry Sabine izgubio u Ténéré pustinji takmičeći se na Abidjan-Nice Rally i odlučio da bi pustinja bila dobra lokacija za reli. 182 vozila startovalo je iz Pariza, 74 vozila preživelo je 10,000 km dugačak put do Senegalske prestonice Dakara.

Dobro pripremljeni motociklista na Trocadéro Esplanade ispred Ajfelove kule u Parizu uoči početka Paris-Dakar Rally 1980.

Rolls Royce kojim su upravralji Thierry de Montgorge i Jean-Christophe Pelletier tokom relija 1981.

Motociklista se našao u problemu tokom relija 1982.

Fanovi proveravaju neka od takmičarskih vozila pred početak relija 1983.

Motociklista je imao malih problema sa vodom na reliju 1984.

Prolazak takmičara kroz dine na reliju 1985.

Većina meštana nije bila impresionirana vozačkim umećem ovog takmičara.

Takmičar na pauzi tokom relija 1987.

Meštani posmatraju takmičara dok prolazi kroz njihovo selo tokom trke 1988.

Meštani sakupljaju slupana i uništena vozila iz pustinje.

Peugeot 205 Turbo 16 bori se sa dinama dok sunce zalazi tokom relija 1988.

Prevrnuti Mitsubishi pripada japanskim vozačima Akao i Terashima, reli 1989.

Vozač hoda kroz Libijsku pustinju tokom Gadhames-Ghat etape relija 1989.

Saigrači Fencl i Lozano prelaze svojim Liaz kamionom preko mosta tokom etape između Nema i Tidjika, Mauritanija reli 1990.

Vozač motocikla proverava zaglavljeni kamion tokom etape N’Gourti-Dirkhou, reli 1990.

I dalje mislite da vam mali insekti prave probleme tokom vožnje po autoputu?
